Strony

środa, 12 września 2012

Seksi wiedza


Bardzo fajne wideo znalazłem kiedy poszukiwałem infomacji o swoim Mega Orgazmie. Moim podejrzeniem jest że to może być jakiś kobiecy orgazm. Ma wiele cech cech wspólnych: jest dłuższy, nie kończy przyjemności i odłącza cały mózg z nie jego część.

Wiedza jest kluczem do wielu rzeczy. Żeby dobrze zarabiać potrzebujemy wiedzieć rzeczy. Aby dobrze orientować się w naszej kulturze tez musimy wiedzieć. Kiedy robimy zakupy też lepiej wiedzieć co kupujemy i co nam jest potrzebne. Wiele osób jednak chyba zbyt poważnie podchodzi do "wyłączania myślenia" jeśli chodzi o seks. Zgadzam się że analizowanie w czasie seksu może przeszkadzać i trzeba odpuścić. Ale poza łóżkiem to chyba można sobie pofilozofować. Ja z natury jestem typem analizującym. Lubie badać rzeczy, eksperymentować, wyciągać wnioski, dowiadywać się nowych rzeczy i znowu eksperymentować i znowu wnioski.

Bez tego chyba zostałbym po prostu ruchojebem.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za filmik. Choć w sumie do mojej wiedzy niewiele wniósł ;) To przecież tak działa - trzeba poszerzać wiedzę, doczytywać, doszukiwać no i rozmawiać!! Skąd inaczej mamy wiedzieć co nas kręci a co nie do końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak tam Twój romans się rozwija?

    OdpowiedzUsuń