Strony

sobota, 19 października 2019

Jestem ćmą

Noż Kurwa Mać!
Ja pierdole jakie to wszystko jest popierdolone.

Krótkie streszczenie: do 21 roku życia byłem super nieśmiały. Dopiero jak naczytałem się poradników o NLP nabrałem pewności siebie i BOOM - poderwałem najfajniejszą laskę na uczelni. Była w końcu modelką i to nie byle jaką. W tamtych czasach dobre modelki dostawały kontrakt zagraniczny. Agencja opłacała mieszkanie w Paryżu i umawiała im sesje zdjęciowe i pokazy mody. Wysłali ją tam gdy miała 15 lat. Mieszkała z drugą koleżanką i fotografem, który wtedy był w moim wieku a teraz jest pewnie zdziadziałym staruchem.  Zaciągnął ją do swojego pokoju i przeleciał. A potem kolejny raz i kolejny. I tak przez kilka miesięcy kontraktu gwałcił 15 letnią polkę, moją przyszłą narzeczoną, która nie potrafiła nic w tej sytuacji zrobić.

Spędziliśmy ze sobą 8 lat.

Potem wiecie co się działo bo zacząłem tego bloga. Poznałem moją obecną (jeszcze) żonę. Kiedy zaczynało między nami być dobrze (mniej więcej jak przestałem pisać na tym blogu) odwiedziła swojego obecnego chłopaka z którym kręciła aby mu oznajmić ze z nimi koniec. On był bardzo wyrozumiały, dał jej pigułkę gwałtu i ją, kurwa, przeleciał. Zerżnął ją. Moją przyszłą żonę. Dowiedziałem się o tym kilka tygodni później.

Rozpaczy nie było końca przez kolejnych kilka lat.

A teraz co? Rozwodzę się i poznaje nowe dziewczyny. I jest taka jedna, którą nazywam arabską księżniczką. Jej rodzina kiedyś miała sporo władzy więc nazwa adekwatna sobie pomyślałem. Romantycznie i egzotycznie. Dokładnie tak jak lubię. Jest muzułmanką ale niezbyt wierzącą. Mi to odpowiada ale pewnej grupie religijnych fanatyków się to nie podobało więc ją grupowo zgwałcili.

KURWA!

Po pierwsze - co się dzieje z tym światem?! Żygać mi się chce. Jestem fajnym facetem i nigdy w życiu nie spotkało mnie nic strasznego. Dlaczego tyke zła musi być na tym globie.
Po drugie - czy ja mam jakieś zboczenie? Mam jakiś radar zgwałconych lasek i kręci mnie jak strzałka radaru wychodzi poza skalę? Czy mnie pojebało?

Każda jedna laska na które mi zależało w życiu miała jakieś traumatyczne przeżycia przez co ma nasrane w głowie i zasrywa swoim psychogównem moje życie, a ja jak jakiś pierdolony fekalista taplam się w tym wszystkim. Kocham moją arabską piękność. Chce z nią być. Chce mieć z nią dzieci.

Kurwa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz