Strony

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Jak być kochankiem cz.2

Bycie kochankiem to dla mnie rzecz nowa. W internecie nie znalazłem zbyt cennych porad i informacji więc tworze je sam na bieżąco.

Ściemki
To takie natychmiastowe odpowiedzi na pytania partnera o osobę kochanka. Zakładam tutaj że partner zna osobę. Warto aby kochankowie ustalili sobie tematy które mogą poruszać - bezpieczne tematy. Np: schudłem naście kilogramów przez ostatnie pół roku. Jest taki poradnik 4-godzinne ciało który mi w tym pomógł. To nasza pierwsza ściemka. Jeśli przyuważy że dzwoniłem, abo usłyszy mój głos, albo mnie spotka w swoim mieszkaniu to akurat własnie podrzucam poradnik. To bardzo wiarygodne bo Kuba też schudł na innej diecie i w zasadzie rozmawialiśmy o tym. Marcelina teraz też chce schudnąć więc jak widzicie ściemka ma wiele punktów podparcia. Poradnik mam zawsze plecaku. Ściemka nr dwa to grafika do projektu. Marcelina jest grafikiem a ja czasami potrzebuje pomocy grafików. marcelina jest fatalnym grafikiem i tak naprawdę nie pomoże mi w tym co potrzebuje ale to nic. Ściemka jest i to się liczy. Na razie dwie - z czasem wymyślimy więcej.

Komputer
Powinien być włączony i pokazywać otwarty plik photoshopa. Dzięki temu ściemka 2 jest bardziej wiarygodna. Dodatkowo sugeruje regularne zmienianie hasła, wylogowywanie się i

Zasada ograniczonego kontaktu
Dość oczywista zasada. W związku trzeba stonować wspominanie osoby kochanka ale nie eliminować zupełnie. Okazuje się, że to bardzo trudne aby w taki kontrolowany sposób wspominać znajomego. Marcelina była nie ostrożna bo jej partner zauważył że dość często pojawiam się w dyskusjach, i na fejsie lajkuje moje posty, składa mi życzenia na urodziny.

Zasada odwróconej zajętości
Wydaje mi się że to może być często błąd wielu osób. Kombinują jak tu się urwać z domu kiedy "druga połowa" siedzi przed kanapą. Kombinują że do znajomych, a to do pubu, a to że w pracy... Tymczasem zajęcie trzeba znaleźć tej drugiej stronie. Zorganizowałem a właściwie zaaranżowałem spotkanie towarzyskie z kolegami. Na FB odezwałem się do serdecznych kumpli Kuby i zaprosiłem ich do pubu na fajny koncert. Wiedziałem że wezmą Kubę bo często to robią. W ostatniej chwili się wymigałem wyjazdem do potencjalnego klienta (prawdziwy wyjazd tylko data lekko zmieniona). A więc mamy uzasadnione wyjście Kuby, Marcelina mówi na to "to ja też sobie gdzieś pójdę... do Magdy pewnie" a do tego ja mam nagły wyjazd do klienta. Wszystko wiarygodne i z punktami poparcia.

Zakaz spotykania się w publicznych miejscach
Byliśmy w kinie. Na samym początku, zanim na dobre się zaczęło między nami coś dziać. Marcelina powiedziała o tym Kubie, przypadkowe spotkanie, akurat miała urodziny, ja szedłem do kina sam i zaproponowałem żeby się przyłączyła. Sama zapłaciła za bilet.
Stwierdziłem że to lekkomyślne i za bardzo zwraca uwagę na moją osobę. Okazało się później że na jakiejś impresie kumpel Kuby mówi mu że widział Marceline w kinie z facetem. A on na to: "Tak wiem. Z mintem. Spoko luz"

Prezenty
Nie kupuj prezentów, dbaj o odzież partnerki i nie zostawiaj śladów. Nie zostawiaj liścików, pamiątek i innych romantycznych niespodzianek. Ale możesz zabrać ją na zakupy. Najlepiej jak dasz jej gotówkę a ona zapłaci swoją kartą kredytową. Rachunek niedbale zostawcie w torbach. A nuż będzie chciał sprawdzić.

------------
Dlaczego?
Po co te wszystkie zabezpieczenia, ściemki i zasady? Przecież to nie jest tak że partner zdradzany coś podejrzewam. On ufa swojej partnerce i myśli że nigdy by go nie zdradziła. Nie oszukujmy się - nikt nie jest idiotą. Wszyscy wiemy że zdrada jest możliwa. Kuba ma oznaki zazdrości więc gdzieś tam podejrzewam. A na pewno jest czujny. Drobne nieścisłości, zmiany, duperele nie sprawią że nabierze podejrzeń ale mogą sprawić że będzie bardziej czujny. O to chodzi! Jak będzie czujny to najdrobniejszy błąd będzie nas słono kosztował. Każdy drobny błąd. Jego brak czujności jest naszą najlepszą obroną przed katastrofą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz