Strony

wtorek, 31 stycznia 2012

Idealna kobieta

Tyle się mówi i pisze o "idealnym partnerze", że więcej się chyba mówi i pisze o tym, że "idealny partner" nie istnieje. Na tym blogu możecie śledzić moją drogę w poszukiwaniu najpierw siebie a potem partnera. Oczywiście zależy mi na tym aby ten partner był jak najlepszy. Ba! Powiem szczerze - chciałbym partnerkę idealną. Wszyscy wiemy, że taka nie istnieje i ja też to wiem.  Podchodzę do tego nieco inaczej.

W nauce jest tak, że są tam teorie (w psychologii, biologii, fizyce...). I uważa się, że jakaś teoria jest najlepsza to nazywa się ją prawdziwą. Nazywa się ją w ten sposób tak długo dopóki nie powstanie teoria która jest lepsza. I wtedy tą nazywa się prawdziwą. Np: teoria ewolucji w środowisku naukowym uznawana jest za prawdziwą mimo, że ma wyraźne i zauważalne braki. Teorie newtonowską uznawało się za prawdziwą nawet jeśli nie sprawdzała się na poziomie molekularnym.
Na tej samej zasadzie ja szukam idealnej kobiety. Każda kobieta której nie znam jest potencjalnie idealną partnerką. Czasami wystarcza mi zdjęcia, albo wiek, albo... no w zasadzie tą to takie dwie rzeczy, które działają bezpośrednio na początku. A cała reszta wychodzi w praniu. Poznawanie nowej osoby do tła mnie sprawdzanie jej idealności.
Nazwijcie mnie niepoprawnym optymistą, ale żyję w świecie pełnym idealnych partnerów którzy czekają aby ich poznać. A ja jestem gotowy to sprawdzić i się przekonać będąc świadomym faktu, że nie ma idealnych ludzi bez żalu, smutku i zawodu odkrywam niedoskonałości.
Uważam / Wydaje mi się że większość ludzi uważa, że gdzieś tam jest jeden, albo co najwyżej kilku idealnych partnerów i go szukają. Dla mnie są ich miliony. Inni łudzą się, że nowo poznana osoba to jeden z nich a ja jestem przygotowany do weryfikacji ich idealności.  Bo dla mnie - i jest to druga rzecz która uważam że wyróżnia moje podejście - nie ma ludzi idealnych i nie idealnych. Świat nie dzieli się tak łatwo. każdy z nas jest gdzieś na skali idealności bliżej jednego albo drugiego końca. I chodzi oto aby znaleźć kogoś bardziej idealnego od innych a nie idealnego samego w sobie.

Podsumowując: Wszystkie niepoznane dla mnie kobiety są potencjalnie idealne. Pozwanie ludzi polega na sprawdzaniu poziomu ich idealności. Teb blog jest też o tym jak ta skala powstaje u mnie.

Wyjaśnienia również chyba wymaga wyraz "Idealna" bo może być myląca dla niektórych. Nie ma czegoś takiego jak obiektywna idealność. Nie ma kobiety idealnej samej w sobie. Dla mnie kobieta idealna siedzi z rozciągniętym swetrze w nocy z soboty na niedzielę i gra w grę komputerową. Dla kogoś innego o tej samej porze idealna kobieta oddaje mu się na tylnym siedzeniu limuzyny, a dla kogoś jeszcze innego kobieta o tej porze śpi bo następnego dnia ma cały dzień zapierdzielania w kuchni na niedzielny obiad.

----
Mała podpowiedź. Jaka osoba - według was - mówi "nie ma idealnych partnerów"? Np. pisze tak w swoim profilu w serwisie randkowym. Oczywiście taka która sama siebie oszukała, że książę z bajki istnieje. A potem książę spotkał się z rzeczywistością i ta robi z niego kretyna i debila. Mam wrażenie że zaraz potem dzieje się najgorsze. Podział na Idealnych i Nie Idealnych nadal istnieje w główce takiej słodkiej idiotki. Podświadomie chyba nadal liczy na księcia ale sama godzi się na facetów gorszej jakości a wręcz zadaje się z takimi aby potwierdzić swój sposób patrzenia na świat. Nie chce dostrzegać odcieni szarości.

Jeśli napotkasz taką kobietę to zrób to co ja mam zamiar zrobić. Obróć się na pięcie i uciekaj jak najdalej się da.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz