Strony

niedziela, 12 lutego 2012

Głupia baba

Chyba każdy z nas zna "głupią babę" która ładuje się w związek z które wie że nic nie wyjdzie. To nie jest tak, że ona się nawet oszukuje, myśli że on się zmieni, że ona go zmieni, że sytuacja będzie inna... taka to jest tylko w połowie głupia bo czasami faktycznie tak się dzieje (bardzo rzadko według mnie). Chodzi o takie które wiedzą i wszyscy wiedzą i ona wie i on wie że z tego nic nie będzie a mimo to się ładują.

Znacie takie? No to teraz może dać +1 bo ja jestem własnie taka baba. Młoda dzwoniła. Ona jest nieźle pokręcona. Kiedyś spróbuje przepisać kilka smsów jakie do mnie wysłała. Nigdy nie mówi wprost, mówi dużo i ogólnikami. Pamiętacie jak się sprawa skończyła? Powiedziałem jej że rady nie damy. A ona przed chwila pyta mnie czy może przyjechać do mnie we wtorek.

Kręcę głową, układam w myślach "słuchaj młoda... no nie wiem... bo wiesz.... przecież pisałem że...." no i mówię jej "Jasne! Wpadaj! Czemu nie!"

Mam nadzieję, że tym razem nieco lepiej ją poznam i będę mógł wam o niej napisać nieco więcej niż że ma słodkie małe cycuszki (śniły mi się - mniam). Mam obawy, że ma nieźle nasrane w głowie. Na swoją obronę mam jedynie, że postanowiłem być YESmenem na takie propozycje. I się tego będę trzymać.

2 komentarze:

  1. A co z tą "idealną" Weroniką, o którą już raz pytałem?
    P.S. Aha, proponuję nazywać imionami te dziewczyny, bo jak tak nie robisz to naprawdę można się pogubić. A przecież nie chcesz pewnie, żeby czytelnik czuł się zagubiony?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Weronika utknęła u swojej mamy. Nie wiadomo kiedy wróci do Poznania.
    Dziewczyny są ponazywane.
    Dodam kategorie i będzie można w ten sposób poczytać wszystkie posty gdzie wspominam o "Młodej". W przypadku tutaj opisanym nazwałem ją Młodą.
    Mam nawet plik eksela abym sam się nie pogubił.

    OdpowiedzUsuń